Tuharad prinki ühe harjutusega + minu trenni pleilist!

Noniii, vajutanud sellele postituse peale, oled sa kohe kindlasti trenni inimene! Selle peale annan ma sulle kohe ühe kõrge viieka, sest veebruar käes, on kindlasti paljud oma uusaastalubadustele juba selja pööranud. Kuna aga tulid siia otsima motiveerivat muusikat treeningutele ning seda ühte imeharjutust, mis paneb tuharad kasvama nii, et tee või Kardashianitele silmad ette (OK, seda lubadust saab ainult ilukirurg anda, hehe), siis palju õnne – oled juba poolel teel!

merilin-taimre-paljas-porgand-fitness-trenn-blogi-vlog-video-lihasmass-tõstmine-jõusaal

Rääkides pringist tagumikust ning kuidas sellist tulemust saavutada, seostub enamusele vajadus kükkida. Ei, kükkimine ei ole parim harjutus tuharalihaste aktiveerimiseks ja töösse rakendamiseks. Kükkimine on küll ideaalne alakeha harjutus, kuid põhiliselt treenib siiski meie reisi. On olemas aga üks mõnus harjutus nagu seda on puusatõsted, mis treenivad otseselt tagumikku. Õigete vahendite abil on võimalik harjutust sooritada päris suure raskusega, mis on eelduseks lihaskasvule.

merilin-taimre-paljas-porgand-fitness-trenn-blogi-vlog-video-lihasmass-tõstmine-jõusaal

Tegelikult ega mul polegi plaanis pikalt rääkida, sest filmisime Myfitnessi personaaltreeneri ning jõusaali ja personaaltreeningute juhi Kadri Paadiga üles kõik, mida teadma pead. Visuaalselt suudame me rohkem keskenduda ja õpitut talletada, seega kõrvad ja silmad lahti ning tšeki seda imeharjutust ja korrektset sooritust juba allpool olevast videost. Ootan postituse alla kommentaare, kuidas teile sellised õpetlikud videod meeldivad, mida rohkem ja mida vähem näha tahaksite? Vaid nii saan pakkuda teile seda, mida soovite!

Fotod ja video – Dag Holmen

Minu muusika pleilist

Kui mult küsitakse, mis muusikat ma kuulan, siis mu vastus on alati sama – absoluutselt kõike! Kodus üht, peol teist, autos kolmandat, kodus armuvaludes , jäätisetops käes, neljandat ja trennis sootuks viiendat, hehe! Who can relate? Ootan kommentaare postituse alla!

merilin-taimre-paljas-porgand-fitness-trenn-blogi-vlog-video-lihasmass-tõstmine-jõusaal

Aga ilmselgelt ma teile oma pisaratõmmiseid ja päris peo anthemit ka siia loopima ei hakka, seega räägime muusikast, mida kuulan 90% ajast ehk siis muusikast, mida kuulan trennis. Ei, ma ei veeda 90% ajast trennis, aga kodus ma muusikat ei kuula. Ma hindan vaikust ja oma mõtteid rohkem. Vahel kui kodus end parasjagu sätin või koristan, siis muutun küll tantsivaks tolmuharjakesega tuhkatriinuks. Teine koht, kus mul alati muusika põhjas on ja ma kujutan ette, et olen rokkiv Beyoncé, on autoga ÜKSI sõites. Aga kuna mul autot pole, siis ei juhtu seda liiga tihti. Kord kuus varastan veel vanemate autot kui väga vaja! Peakski seda taas tegema, et oma adrelaksu vajadusi rahuldada, khmm.

merilin-taimre-paljas-porgand-fitness-trenn-blogi-vlog-video-lihasmass-tõstmine-jõusaal

Iiiiigaljuhuuuul, tagasi trennimuusika juurde… Panin kokku oma kõige lemmikumad palad, mis panevad trennis puusa nõksuma (, kuid mitte liiga palju!) ning on ehitatud enamasti üles dropile, mil siis uut setti lammutama asuda. Piisavalt upbeat ja tempokas peab olema, et mu listi pääseda! Visake siis listile follow, sest lisan uut muusikat pea iga päev! Aga palun – 35h puhast naudingut: https://open.spotify.com/user/12149992183/playlist/4LtV2hS6N6k2G8NpiZ4aqd?si=EFwtM727QzuhW00aZcJj3w

 

Comments

  1. Greete says

    Heii,
    Sa võiksid teha mõne video, kus näitad milliseid harjutusi saaks tuharatele teha ka kodus olles (näiteks kasutades kummilinti, fitness-palli jms).

    Ps! Sul on nii armas hääl ning oled nii siiras! Kiidan ka muusika valikut!

    Palju armastust ja soojust Sulle!!

  2. Laura says

    Kas sul alakehale jõutrenni tehes reieümbermõõt ei suurene? Treenin personaaltreeneri poolt tehtud individuaalse kava järgi, eesmärgiga reisi trimmida/reieümbermõõtu vähendada, kuid juba paari nädalaha tulnud juurde +3cm, mis on väga ebamugav.
    Kui palju sinu reieümbermõõt hetkel on?

    Ette tänades!

    • says

      Hei, ma mõõdulindiga end taga ei aja. Aga ilmselgelt kui treenid jalalihaseid ja sööd plussis, siis lihas kasvab. Aga visuaalselt võib samas pilt ju ilusam olla 🙂 Kui pole palju rasva ka veel, mida pealt kaotada, siis ümbermõõt peakski suurenema.

  3. Kaia says

    Antud tundub tuharate treenimiseks just see mida vaja, aga oskad sa öelda, mitmes MyFitnessis peale Postimaja veel antud pinki leiab? Teistest klubidest rääkimata.. Sa võiksid õpetada lihtsama tehnikaga harjutusi masinatel/pinkidel, mis enamuses jõusaalides olemas on. Ma arvan, et päris palju su jä(r)lgijatest ei ole nii edasijõudnud, et pelgalt videote pealt vaadatuna tehniliselt keerulisi harjutusi raskustega pinkidel/masinatel sooritada. Piisavalt kogenenumatel on aga juba endil kavad olemas, mida järgida.

  4. Maarja says

    Sellised videod on väga harivad ja motiveerivad! Kuigi youtube on ingliskeelseid videoid täis, kuidas mingeid harjutusi sooritada, siis eestikeelset materjali napib. Paljud naised lähtuvad hoopis instagramis nähtud klippidest ja teevad jõusaalis mingeid imeharjutusi. Seetõttu on väga kiiduväärt, et üritad oma lugejaid harida ja motiveerida, kuidas võiks jõusaalis paremini treenida. Pealegi paljud kas ei julge või ei taha maksta personaaltreeneri eest, nii et myfitnessi personaaltreenrite kaasamine videotesse on väga hea mõte. Sellised formaadis videod sobivad väga hästi!

    PS! Sinu blogi on Eesti blogimaastikul üks parimaid, siit saab alati huvitavaid ideid, motivatsiooni või lihtsalt silmailu väga ilusate piltide näol 🙂

  5. Inger says

    Kuidas/kust sa trenni ajal muusikat kuulad? Ma muidu kuulan telefonist, aga poolte harjutuste ajal pole seda kuskile panna:/

Trackbacks

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga