Puhkus ja sport terve vaimu heaks

meresuu-spa-hotell-narva-jõesuu-massaaž-bassein-sviit-merilin-taimre-uku-suviste-paljas-porgand-viimsi-spaa-ja-sport-trenn-tervislik

Puhkus on nii meie kehale kui meelele täpselt sama tähtis kui tasakaalustatud toitumine ja aktiivne eluviis. Tihtipeale alahinnatud aeg iseendale avaldab aga suurt mõju meie keha võimele taastuda ning kasvada. Seepärast on meeletult oluline võtta vahepeal oma igapäeva rutiinist puhkus ning nautida aega iseendaga, pere ja/või kallima seltsis. Just sellise nädalavahetuse tekitasin ma endale eelmisel nädalavahetusel, mil avastasin enda jaoks täiesti uut linna Narva-Jõesuud ja seal asuvat kiidetud Meresuu Spad.

Meresuu Spa & Hotel

Meresuu Spa on Narva-Jõesuu ranna ääres asuv tervislikke ning lõõgastavaid ajaveetmisvõimalusi pakkuv vee- ja saunakompleks. See on pidevalt uuenev kompleks, kus on hetkel seitse erinevat basseini, seitse sauna, vanni, vee- ja õhumassaaživanni. Kuna mina aga suur vee- ja saunasõber pole, siis viis mind Narva poole hoopis midagi põnevat. Nimelt kuulub Meresuu nüüd Viimsi Spaga ühte ketti ning juba mitmendat aastat toimunud Spa ja Sport üritus korraldati sel aastal esmakordselt Meresuus. Otsustasin ka mina selle põneva väljakutse vastu võtta ning ühendada oma kire spordi vastu rahuliku ja lõõgastava puhkusega.

Esimesel õhtul sain ma olla omaette, treeneritega tutvust teha, esimese higi välja pumbata ja meeleolukat 90-minutilist (90 MINUTIT!!!) hoolitstust nautida. Kell 2 öösel liitus minuga juba Uku ja järgmised kaks päeva saime me koos vastu võtta. Olgugi, et iga inimene vajab aega omaette, olen ma nii seltskonnainimene, et ma ei kujutaks ettegi aega seal ilma Ukuta. Mulle meeldib kõiki mõtteid, emotsioone ja tegevusi “oma inimesega” jagada. Ja nüüd jagan ma oma teistmoodi nädalavahetust teiega!

Spa ja Sport

Varasemalt juba aastaid korraldatud üritus on mõeldud igaühele. Kohale tuli nii noori kui vanemaid ja mõni lapsevanem võttis isegi lapse trennidesse kaasa. Nädalavahetuse jooksul toimus kokku 10 treeningut ning 1 loeng. Kava nägi välja selline:

Nagu näete korraldati treeninguid seinast seina, igaühele midagi. Mina osalesin esimesel õhtul ainult Les Mills CXWORX treeningul, mis on eriti tõhus 30-minutiline kerelihastele suunatud treeningprogramm, kus lisaks oma keharaskusele kasutatakse spetsiaalset kummituubi ning kettaid. Läksin sinna otse pärast oma hoolitsust, mis ehk polnud parim idee, aga olen alati seda trenni tahtnud proovida! Isegi kui ma olen päris tugev tüdruk, võttis see mu lihased ikka korralikult läbi. Järgmine päev andsid küljed, tagumik ja õlad korralikult tunda. Samas treeningu ajal polnud mitte midagi ülejõukäivat, sest treeningkoormust saab igaüks valida ise.

Teine päev käisin ma kõht, selg, tuhar treeningus ja joogas. Tahtsin küll jubedalt jõuda ka BodyBalance’isse, sest kunagi sai ikka palju käidud. Oleks olnud tore meenutus, kuid olime Ukuga samal ajal massaažis. Kõht, selg, tuhar on tõhus treening kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele. Kergele soojendusele järgnes intensiivne lihasvastupidavuse treening mitmekülgsete tõhusate harjutustega nii abivahenditega kui ka oma keharaskusega. Eelmisest päevast valutavate lihastega oli see trenn ikka mõnus piin, aga mulle no nii meeldis! Tundsin lihastes mõnusat põletust ja sain kõrva taha rohkelt nippe panna, kuidas oma jõusaalitreeningutele väheke vürtsi lisada.

Joogas õpitakse lihasvastupidavuse arendamiseks erinevaid jooga asendeid ehk asanaid. Tund aitab parandada füüsilist vastupidavust, arendada lihasjõudu ja painduvust ning korrigeerida rühti. Lisaks lihasjõudu nõudvatele asenditele annab tund suurepärase võimaluse saavutada tasakaal keha ja meele vahel ning vabaneda sisemistest pingetest ning stressist. Ma pole aastaid juba joogat praktiseerinud, ometi on see soov istunud mul kuklas juba tükk aega. Hakkas juba sügelema ja nii ma siis ära tegingi. Ulme kui mõnus on vahepeal midagi risti vastupidist oma tavapärasele treeningule teha. Lahkusin tunnist küll täitsa zenina.

Viimasel päeval ma trenni ei jõudnudki, sest lubasime Ukuga kord ka sügavalt sisse magada. Mitte, et me just tihti äratuskella peale ärkaks, hehe! Eelneval õhtul sai hotelli all asuvas baaris Beluga Bay’s poole ööni piljardit taotud. Me kaks oleme piljardis üsna nobedad käpad ja vahepeal oli periood, kus Viimsi MyFitnessis trennis käies, lahkusime klubist alati pool tundi kuni tund enne sulgemist ja otse kõrvale Kuulsaali piljardisse. Sellest on saanud meie kahe väike traditsioon ning piljard on mu üks lemmik meelelahutusviise… eriti konkurentsi pakkuva vastasega.

Enne, pärast või treeningute vahepeal sai nautida aega spaas, mis on päris suur ja mitmekülgne. Mina, trennihunt, pidin siis, kui Ukut veel polnud või kui ta oli päevaunne vajunud, ikka jõusaali jooksma. Jõusaal on neil täiesti uus ja kõik põhilised masinad on olemas. Küll aga sattus minuga koos sinna iga kord mingi vanem vene mees, kes oli otsustanud saali kõlaritega vene träna kasuks. Kuna mu klapid jäid Tallinnasse, aga tahtsin kardiot teha ja oma fitness-vlogidesse mõtetega uppuda, siis oli keeruline küll! Õnneks sain Ukult klapid näpatud ja mõlemal päeval kena 45 minutit kardiot teha. Kes kardio ajal armastab ümbritsevat põrnitseda, siis sealt oli mõnus vaade otse spaa basseinile.

Hoolitsused

Meresuu on pannud kõva rõhku ka ilu- ja tervisemaailmale, pakkudes laia valikut erinevaid massaaže, hoolitsusi, iluprotseduure ja tervendavaid protseduure. Fuajee õhkkond oli juba väga rahustav ja personal igati meeldiv ja hoolitsev. Reede õhtuks võtsin ma Meresuu signatuurhoolitsuse näole ja kehale. Nagu nimigi ütleb, on tegu vast Meresuu kõige luksuslikuma hoolitsusega.

See luksuslik ja kogu keha hõlmav hoolitsus algas kogu keha põhjalikust koorimisest, millele järgnes 15-minutiline lõõgastava toimega roosivee vahuga vann. Seejärel tehti seljamassaaži soojade kividega, mis oli minu jaoks täiesti uus kogemus. Järgmisena tahan kindlasti minna laavakivimassaaži, sest see tunne mu seljal oli meeliülendav. Keha ei saanud essugi aru, mis toimub. Laavakivid põhjustasid ootamatuid kuumalaineid ja viisid mu tõesti seitsmendasse taevasse.

Massaažile järgnevalt kanti peale niisutav kreem, millega oli kehahoolduse osa lõppenud. Järgmisena kooriti ja masseeriti kergelt näo-, kaela- ja dekoltee piirkonda. Pärast massaaži kanti nahale niisutav ja säraandev näomask. Maski toimimise ajal tehti kätemassaaži. 90-minutiline hoolitsus lõppes näonahale niisutava kreemi pealekandmisega. See oli mu elu parim hoolitsus, ausõna! Kindlasti oli oluline faktor nende massaažilaua soojendusfunktsioon… noh, nagu autodes istmesoojendus. Muidu leian end alati poole protseduuri pealt kananahas külmetamas.

Järgmisel päeval käisime Ukuga üheaegselt tandem massaažis, eraldi tubades muidugi. 45-minutilise tandem massaaži juures erutas mind asjaolu, et mind masseerib korraga kaks inimest. Topeltkäed – topeltväed!  Neli kätt masseerisid mind kord sünkroonis, kord eraldi rütmis. Hoolitsusele olid lisatud venitused ning süvamassaaži liigutused. Küll aga korrati ühte liikumistehnikat liialt palju ja ootasin vähe rohkem põnevust kui nii öelda. Samas oli silmad kinni vinge tunne, nagu taltsutaks mind neljakäeline elukas, sest sünkroonis olid nad tõepoolest.

Hotell

Hotell oli väga puhas ja peetud. Ilmselgelt ei saa seda võrrelda Radisson Blu või Hiltoniga, aga võrdluses teiste kümnete Eesti paremate hotellidega, kus ma peatunud olen, oli see mu lemmik! Me Ukuga ööbisime sviidis, mis oli päääris suur ja kena.

Suurte akende ja maitseka interjööriga valgusküllased toad ja eriti kena vannituba ja saun. Imestama pani, et mind minibaariga kahekesi tuppa ei usaldatud, hehe! Tühi oli teine, kuid ega ma selle kallale niikuinii tikkunud ei oleks.

Restoran Meloodia

Meile oli ette nähtud hommiku-, lõuna- ja õhtusöögibuffee. Kui seda kuulsin, siis kartsin küll, et no tere talve – enne saabuvat bikiinihooaega kühveldatakse paar kilo tallele. Kuid ei, buffeed olid väga tagasihoidlikud ja lihtsad ning tervislikku toitu oli küllaga.

Oleks tahtnud isegi laiemat valikut ja rohkem gurmeetoite, mida kodus just tihti ei söö. Näiteks kalamarja, lõhe, veise sisefileed, krevette, juustu, eksootilisi puuvilju, huvitavaid salateid. Buffee valikus olid aga lihtsad keedu- või ahjuköögiviljad, kartul, sealiha x3, lihtsad salatid, mõned värsked puuviljad ja kompoti omad.

Kokkuvõtteks

Meeleldi külastaksin Meresuud teinegi kord. Küll aga näiteks aasta pärast, sest nagu mainitud, siis teevad nad läbi rohkelt uuendusi. Seni on selle tööga saadud vapustavalt hakkama. Meresuu särab taas ja pakub igale külastajale soovitud lõõgastust.

Täiendusi viiakse sisse restoranis, jõusaalis, spaas, konverentsiruumides ning valmimisel on ka rühmatreeningusaalid. Loodetavasti korraldatakse järgmine Spa ja Sport üritus niisamuti Meresuus. Julgustan kõiki oma mugavustsoonist välja astuma, võtma sõber või pere kaasa ning aktiivselt otsida puhkust väljaspool koduseinu.

Me Ukuga tundsime end igati lõõgastunult ja funida saime mõnuga! Lõpuks nägin ära ka Narva linna, mis üllatas mind küll väga. Kuidagi vaimupildis jäänud mulje mannetust väikelinnast, kuid linn hiilgas roheluses ning Fama ja Astri keskused olid nagu väljamaa omad. Sattusime küll vaid korraks, et enne spaad ujukad osta, aga tahaks tulevikus kindlasti vähe pikemalt Narvas peatuda. Aitäh, Meresuu Spa & Hotel, suurepärase teeninduse ja nädalavahetuse eest.

Photoshoot hotellis

Kui kutsusin oma lugejaid üles ka üritusest osa võtma, siis kirjutas mulle mu bikiiniposeerimise treener ja kunagine (kui olin 13-aastane) shapingu treener ja praegune MyFitnessi personaaltreener Aleksandra Laer. Tema ja ta sõbranna Jekaterina Kern, kes oli samuti mu bikiiniposeerimise treener, olid just samal ajal Narva-Jõesuus. Aleksandra tegeleb meigikunstiga ja Katja fotograafiaga. Nad teevad väga head koostööd ning pakuvad muinasjutulist kohati lausa seebiooperit meenutat pildiseeriat. Nautige tulemust!

Meil polegi Ukuga väljaspool jõusaali ühtegi pilti koos, seega miks mitte lükata pidulik kleit selga, milles te mind pea kunagi ei näe. Ukule klassikaline šikk look ja seebistama! Kõiki ülejäänud pilte meie seeriast näete jooksvalt minu Instagramis. Kui soovite endalegi romantilisi pilte kas kaaslase või iseenda seltsis, siis võtke tüdrukutega julgelt ühendust. Alt leiate lingi kontaktile.

Ja nüüd lugejatele ka paar küsimust… kas oled kunagi Meresuud külastanud, kuidas meeldis? Kas oleksid huvitatud järgmine kord Spa ja Sport üritusest ning on sul erisoove, mida seal näha sooviksid?

Kleit – La Fanett (sooduskood “paljasporgand” annab ostukorvilt -10%)