Arbuusi mahedik

Arbuusi-maasika-mahedik

Mida lähemal suvi, seda rohkem näeme igal pool arbuuse. Kes nokitseb selle kallal rannas, kes kodus, kes aiapeol ning kes naudib seda šokolaadifondüüga. Küll meil on vedanud, et selline värske puuvili meile nii kättesaadav on. Lisaks magusale maitsele, peitub arbuusis enamatki – palju tervist! See tulipunane viljaliha sisaldab ühe tassi (u 150 g) kohta vaid 43 kalorit, mitte grammigi rasva, 11 grammi süsivesikuid ja hulganisti vitamiine ning mineraale!

arbuus-tervislik-smuuti

Miks on arbuus meile hea:

  • Aitab hoida nahka ja juukseid tervena, sest sisaldab A-vitamiini, mis on vajalik uute rakkude kasvuks.
  • Tõstab antioksüdantide taset ja kaitseb südant, sest sisaldab suurel hulga lükopeeni ja teisi karotenoide nagu luteiini ja beetakaroteeni.
  • Kaitseb vähi eest, sest sisaldab lükopeeni ning A- ja C-vitamiini.
  • Alandab vererõhku ja parandab veresoonte seisukorda, sest sisaldab kaaliumi ja mangaani.
  • Võitleb metaboolse sündroomiga, mis põhineb organismi ebapiisaval reageerimisel insuliinile.
  • Vähendab põletikku selles sisalduvate vitamiinide, mineraalide ning antioksüdantide kombinatsiooni mõjul.
  • Puhastab neerusid, aidates eemaldada ladestunud soolasid ja muid jääke, vähendades sealjuures neerukivide tekke riski.
  • Tõstab seksiisu, kuna see sisaldab rikkalikult aminohapet tsitrulliini, mis lõõgastab veresooni ja võimaldab parema verevarustuse.

Nii et teinekord osta kohe terve arbuus, mitte poolik! Kui paljalt enam nosida ei jaksa (mis vaevalt, et kunagi juhtub), siis proovi midagi uut! See arbuusimahedik näeb välja eriti suvine ja lõbus ning maitseb paremini veel kui arbuus ise!

Arbuusi mahedik
 
Väga värske ning jahutav tervisejook!
Autor:
Retsepti tüüp: Joogid
Kogus: 3 mahedikku
Koostisained
  • 3 banaani
  • 300 g arbuusi
  • 200 g Kreeka jogurtit
  • 150 g külmutatud maasikaid
  • 75g külmutatud spinatit
  • ⅓ tassi apelsinimahla
  • ⅓ tassi soovipärast piima
Valmistamine
  1. Mikserda kokku banaanid, spinat, piim ja apelsinimahl.
  2. Vala roheline smuuti kolme klaasi, täites need poolenisti.
  3. Siis mikserda kokku kõik ülejäänud koostisosad ja vala rohelise osa peale.
  4. Kaunista chia seemnetega heade rasvade saamiseks ja et anda smuutile arbuusi välimus!
  5. Virguta oma tervist!

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Anna oma hinne: